NuJouwNieuws - Nieuw Nieuws elke dag
25 juni
2022

zaterdag

Huisregels   |   Help
Populair

Nederland
Algemeen (NL)
Economie (NL)
Politiek (NL)
Verkeer (NL)
Weer (NL)
Wereldwijd
Buitenland
Conspiracy
Gezondheid
Humor Satire
Kunst Cultuur
Lifestyle
Muziek
Natuur & Milieu
Opinie
Opmerkelijk
Showbizz
Sport
Technologie
Wetenschap

Media
Boeken
Film
Games
Internet
Radio
TV
Snel Zoeken
Zoek strikter

ALGEMEEN (NL)

Aangifte Tegen Willem Engel Uitgebreid Na Dreigen Met 'Tribunaal'


Bron: www.telegraaf.nl

Aangifte tegen Willem Engel uitgebreid na dreigen met ’tribunaal’ AMSTERDAM - De aangifte tegen voorman Willem Engel van Viruswaarheid wordt uitgebreid. Initiatiefnemer Norbert Dikkeboom, die eerder 22.581 aangiftes verzamelde tegen Engel wegens onder meer opruiing en oplichting, wil dat Engel ook vervolgd wordt voor het dreigen met een 'tribunaal'. Het Openbaar Ministerie begint een onderzoek.

Engel laat zich regelmatig uit over tribunalen. Hij riep volgelingen op om 'bewijzen te verzamelen' en 'dossiers aan te leggen' tegen bewindslieden, polit


Lees verder op www.telegraaf.nl >>



Help mee NuJouwNieuws te laten groeien door dit bericht te delen op social media. Dank je wel!
43 Reacties  |  451 Clicks
0007
  Geplaatst door Loydmorris 5 maanden en 3 dagen geleden

Login om te reageren


REACTIES (43)

43
4 maanden en 4 weken geleden door Grom
0
-1
Tsja, als de "rechtstaat" als politiek wapen wordt ingezet tegen tegenstanders, moet je niet raar opkijken als er op een dag een rechter wordt afgehandeld.
42
5 maanden en 1 dag geleden door Robbedoes
0
-1
@35 Lees jij maar gewoon even de linkjes welke ik je aangereikt heb. Suc6.
41
5 maanden en 2 dagen geleden door Snorrie
1
-2
-- Reactie verwijderd door Canis Lupus (Moderator) --
40
5 maanden en 2 dagen geleden door Sarcoff
1
-4
@38 Waarschijnlijk word hij dan juist op handen gedragen, de machthebbertjes willen hem weg, het gewone volk niet.
39
5 maanden en 2 dagen geleden door Snorrie
2
-2
@38

Dat zou het minste zijn waar hij over in zou moeten zitten.

De tribunaal straffen die in de afgelopen tijd voorbij gekomen zijn zouden zelfs in de middeleeuwen als barbaars gezien worden.
38
5 maanden en 2 dagen geleden door Querido
3
-1
@37 😄

Hij zal niet kiezen voor het volksgericht, want pek en veren gaan onuitwasbaar in je kapsel zitten...
37
5 maanden en 2 dagen geleden door Snorrie
3
-1
Het lijkt mij wel leuk om willempie tzt de keuze te geven als er een zaak komt.

De normale rechtbank of een burger tribunaal.

Weet ieder ook gelijk hoe het zit.
36
5 maanden en 2 dagen geleden door [ Account Verwijderd ]
1
-2
@15 Precies. Dat hij opgeroepen heeft om zorgpersoneel lastig te vallen zit mij ook dwars. De rest boeit me eigenlijk niet zo. Ik vind dat hij daar wel voor in de gevangenis mag. 2 Weken of een maandje. Zoiets. Behoorlijk serieus. Wat mij betreft dan.
35
5 maanden en 2 dagen geleden door Milak9
2
-3
@33

Mijn bericht @31 is verwijderd. Discussiëren gaat daarom een stuk minder.

"Dat is nml de fase waarbij het vaccin op een grotere groep getest wordt." Precies, dat is precies wat er is gedaan. Je gaat van een paar proefpersonen, zoals bij dit experiment ook is gedaan, naar groepen van 20.000 mensen. 20.000 mensen krijgen een experimenteel vaccin en 20.000 mensen een placebo. Dat onderzoek duurt een aantal jaren. Die testfase 3 impliceert niet dat je het onderzoek maar kunt uitbreiden naar de totale wereldbevolking en iedereen kunt gebruiken als proefkonijn.

Het maakt mij niet uit wat jouw standpunt is of dat van NJN en de mod's, het gaat hierover wat de medische wetenschap te melden heeft. 

"Met een toestemming voor gebruik in noodsituaties wordt het tijdelijke gebruik van een geneesmiddel onder specifieke omstandigheden toegestaan zolang de noodsituatie voortduurt." 

Rechters moeten maar oordelen of die noodsituatie er was en dat die nu nog steeds voortduurt.
34
5 maanden en 2 dagen geleden door Captain Jean Luc Picard
5
-6
Dubieus figuur , dubieus mannetje , en tevens dubieuze familie ...
33
5 maanden en 2 dagen geleden door Robbedoes
3
-6
@31 Oh, je hebt mijn #26 gemist of begrijp je het niet?

Je loopt trouwens wel heel ver achter:

[Link]

Kun je kiezen. 

Maar goed, je hebt een puntje, er moet een kleine aanvulling op mijn opmerking:

"Aangezien de vaccins alle testprocedures hebben doorlopen benodigd voor het op de markt zetten".

Wel leuk dat je "testfase 4" erbij haalt. Dat is de opvolgfase. Gebeurt wel vaker bij medicijnen, vaccins, e.d. 

[Link]

Maar vooruit, waar zeggen de farmaceuten dat ze nog in testfase 3 zitten? Dat is nml de fase waarbij het vaccin op een grotere groep getest wordt. Op basis van die resultaten wordt het wel/niet (voorlopig) toegelaten.
32
5 maanden en 2 dagen geleden door Truffelaar
2
-3
@30 Nadat het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) hun veiligheid, kwaliteit en werkzaamheid gunstig had beoordeeld, heeft de Commissie tot dusver voorwaardelijke vergunningen verleend voor het in de handel brengen van de vaccins van:

BioNTech and Pfizer op 21 december 2020

Moderna op 6 januari 2021

AstraZeneca 29 januari 2021

Janssen Pharmaceutica NV op 11 maart 2021

[Link]
31
5 maanden en 2 dagen geleden door Milak9
4
-4
@30

Nog steeds geef je geen antwoord op de vraag in @14 (Wat is dat toch met jullie hoogopgeleiden? In de TK hebben ze daar ook al zoveel last van. Na 4 of 5 interrupties krijgt men nog steeds geen antwoord op een simpele vraag.)

Verder sta je hier in @30 gewoon weg regelrechte onzin te sputteren. "Aangezien de vaccins alle testprocedures hebben doorlopen". Dat is gewoon BS en gevaarlijk ook. De farmaceuten zeggen zelf dat ze nog in testfase 3 zitten en dan ga jij hier verkondigen dat de vaccins alle testfases (dus ook testfase 4) hebben ondergaan? 

Volgens de producenten zitten ze nog steeds in de ontwikkelingsfase. Het is vroegtijdig op de markt gekomen d.m.v. een gecreëerde noodsituatie. Rechters zullen over de vraag of er werkelijk een noodsituatie was zich nog moeten gaan buigen. Neemt niet weg dat de volledige ontwikkelingsfases van het vaccin niet volledig zijn uitgevoerd. 

Jij praat poep en je vergiftigt mensen met valse informatie. Ik ben niet zo van het melden maar hierover zou een mod zich eens moeten gaan buigen. Iedereen kan een mening hebben waar je het mee eens kunt zijn of niet maar jij sputtert poep die je gewoon na kunt trekken. 
30
5 maanden en 2 dagen geleden door Robbedoes
4
-7
@28 Aangezien de vaccins alle testprocedures hebben doorlopen, is je opmerking mbt experimenteel middel in deze niet relevant.

Het lijkt me raadzaam indien jij je eigen advies eens ter harte neemt.
29
5 maanden en 2 dagen geleden door Sarcoff
5
-4
@23 De demonstraties zouden rustig verlopen zijn zonder die idioten die in opdracht gingen meppen op ongewapende vreedzame demonstranten.
28
5 maanden en 2 dagen geleden door Sarcoff
6
-5
@23

En de vaccins hebben alle testprocedures doorlopen? bij een experimenteel middel is dat dus niet het geval.

Als ik jou was zou ik mijzelf daar maar eens beter in verdiepen.
27
5 maanden en 2 dagen geleden door Toffifee
5
-5
@22

Hahahaha, hahahaha. OMG.
26
5 maanden en 2 dagen geleden door Robbedoes
1
-6
@24 Veren van jou zijn van generlei waarde.

Je bedoelt de vragen in dat stukje welke ik gekopieerd heb? Vooruit:

"Nou mag jij een keer raden waarom al die mensen/politici dat woord 'tribunaal' zo vrezen?"

Da's jouw aanname. 

"Gaat het echt om het specifieke woordje 'tribunaal' en was het acceptabel als ze de woorden 'voor het gerecht' of 'rechtbank' hadden gebruikt?"

Gebaseerd op jouw vorige aanname dat ze woord 'tribunaal' vrezen.

"Of zitten er toch vele sneetjes in hun kerfstok en/of is hun geweten helemaal niet zo schoon. "

Wederom jouw aanname.

Het beste is als je gewoon eens gaat kijken wat het verschil is tussen tribunaal - rechtbank en wanneer cq onder welke omstandigheden er een tribunaal is ipv een rechtbank. 
25
5 maanden en 2 dagen geleden door Snorrie
3
-5
@16

Lippen afsnijden en daarna aan elkaar naaien.

Lijkt mij ietwat overbodig.
24
5 maanden en 2 dagen geleden door Milak9
5
-3
@19

Jij bent zoveel meer als wat ik ben. Jij bent een mens met waarschijnlijk een goede opleiding en een goede baan (of hebt dat ooit gehad). Ik ben niks. Het laagst van het laagst. Als je een put slaat, dan zit ik daar nog onder. (Heb ik je genoeg veren gegeven?)

Wat me tegenvalt van hoogopgeleide mensen zoals jij is dat ze, als ze doorhebben dat ze zelf genaaid zijn, het nooit over de inhoud willen hebben. 

Waarom ga je in @19 niet in op de vraag uit @14 ? Kun je 'm niet beantwoorden? Is ie te direct? Moet ik 'm voor hoogopgeleiden vertalen in Jip & Janneke taal? Zeg het maar.
23
5 maanden en 2 dagen geleden door Querido
3
-8
@20

Volgens mij zijn de meeste demonstraties redelijk rustig verlopen - ook bijvoorbeeld de grote demo in Amsterdam onlangs. Zo veel is daar allemaal niet aan de hand.

En de vaccins hebben alle testprocedures doorlopen. Dat er contracten over zijn opgesteld is heel gebruikelijk. De landen wilden die nieuwe vaccins zo snel mogelijk en dat is natuurlijk uitonderhandeld door de fabrikanten. Die ontzettend veel verdiend hebben - en nog steeds. Dat is de veelgeroemde marktwerking. We hadden ook het Chinese of het Russische vaccin kunnen inslaan, maar dat zal wel niet van de VS mogen.

Kijk, Sarcoff, wij zullen het op dit gebied niet snel eens zijn, wel een heldere blik - maar een andere uitkomst. Over je kritiek op de rechtspraak moeten we het maar een andere keer hebben.
22
5 maanden en 2 dagen geleden door Nicolino
4
-6
Engel is voor mij één van de verzetshelden en bevrijders van ons land. 
21
5 maanden en 2 dagen geleden door Milak9
1
-5
@17

Misschien is dat wel een hele plausibele verklaring waarom we steeds vaker de term 'tribunaal' horen. Die term straalt 'recht' en 'onafhankelijkheid' uit. Iets wat we niet meer kunnen koppelen aan onze eigen rechtspraak. 

We moeten eerlijk zijn. Dit kan of zou toch niet mogelijk moeten zijn in een rechtstaat als Nederland [Link]

En dan heb je ook nog de vele rechtsgangen en vonnissen van rechters die gewoon het overheidsbeleid volgen omdat die rechters zich laten informeren door de adviseurs die tevens de overheid voorlichten met hun onjuiste modellen. De hele rechtstaat is zo in handen gekomen van de overheid/EU. En oohh wat is het vreselijk als iemand een term in de mond neemt die refereert naar werkelijke onafhankelijkheid en rechtsgelding. 

Het begint waarschijnlijk bij hun te borrelen. De angst slaat toe en daar kun je wel eens dun van op de mest raken zodat je om je heen begint te sputteren.
20
5 maanden en 2 dagen geleden door Sarcoff
3
-5
Die 99% is jouw mening, nou ben ik het ook niet altijd met alle acties eens, maar ik ben nog minder eens met de decreten van deze overheid die tegenstanders van hun absurd beleid demoniseert en vreedzaam demonstreren gewoon in elkaar mept.

En hoe kun je als land mensen bijna dwingen om experimentele troep in hun lichaam te laten spuiten en daarbij vooraf pfizer en andere fabrikanten beloven dat ze niet aansprakelijk zijn voor de schade aan menselijke wezens door hun produkten.

Dit is niet meer te filmen, tribunalen zijn gewoon nodig, temeer daar het hoogst waarschijnlijk een virus is wat bewust gemaakt is.
19
5 maanden en 2 dagen geleden door Robbedoes
1
-5
@14 "Nou mag jij een keer raden waarom al die mensen/politici dat woord 'tribunaal' zo vrezen? Gaat het echt om het specifieke woordje 'tribunaal' en was het acceptabel als ze de woorden 'voor het gerecht' of 'rechtbank' hadden gebruikt? Of zitten er toch vele sneetjes in hun kerfstok en/of is hun geweten helemaal niet zo schoon. "

Het is bekend dat je laag opgeleid bent, het is niet nodig om dat steeds uit te dragen. Alhoewel ik in dit geval mijn twijfels heb en je er van verdenk bewust de onnozelaar te spelen.
18
5 maanden en 2 dagen geleden door Querido
6
-6
@17

Volgens mij is 99% van de Nederlanders het niet eens met dit soort acties van Engel. Het oproepen om zorgpersoneel lastig te vallen (met het telefoonnummer er bij) is in deze tijden - waar de zorg al zo onder druk staat - buitengewoon onbeschaafd. Niemand kan dat vergoelijken, dat is namelijk geen actie tegen de regering of het beleid. Het is een actie tegen werknemers - die aan de kant van iedereen staan. Dag en nacht.

Engel creëert daarmee z'n eigen weerstand - en dus z'n eigen tegenstanders.
17
5 maanden en 2 dagen geleden door Sarcoff
5
-3
@15 Nee, zo proberen ze tegenstanders monddood te maken, en het vervelende is dat de rechterlijke macht al heel lang niet onpartijdig meer is, en een verlengstuk van deze overheid en de EU.
16
5 maanden en 2 dagen geleden door Milak9
5
-5
@12

Als je verder in de geschiedenis graaft zie je dat heel veel vrije denkers opgesloten zaten in gevangenissen en kerkers. Toen wilde de elite hun de mond ook al snoeren met de middelen die ze toen hadden. Lippen werden afgesneden en aan elkaar genaaid zodat de mond dichtgroeide. Tongen werden afgesneden en moesten de mensen zelf doorslikken zodat ze 'm later zelf weer konden uitschijten. Allemaal zaken die tot doel hadden om de massa in het gareel te houden. Niemand van de elite zat te wachten op een persoon die even alles op stelten komt gaan zetten. Mensen die roet in het eten gooiden en de snode plannen bekend maakten, daar moest je mee afhandelen. Je moest ze monddood maken.

Sinds toen is er niks veranderd. Toen ging het al nooit om de inhoud. Men ,de elite, was bang voor verlies van macht. De bevolking en hun welvaart/welzijn stond niet op #1. Hun eigen macht en om die te kunnen behouden was het belangrijkste. 

Als ik jouw bericht nog een keer lees, dan weet ik dat het verhaal over de Barbaren niet helemaal klopt.  
15
5 maanden en 2 dagen geleden door Querido
6
-4
@13

Je mag tegen vaccineren zijn. Je mag niet oproepen om zorgpersoneel lastig te vallen. Dat is opruiing en dat gaat elk mens te ver. Dat soort dingen doet Engel gewoon fout - en dat wordt nu onderzocht.
14
5 maanden en 2 dagen geleden door Milak9
5
-5
@11

Laat me raden; Dat zijn ook jouw gedachten wat je met die man zou moeten doen?

Wat dat betreft is die Willem een stuk humaner. Bij een tribunaal worden onschuldige mensen niet ter dood veroordeeld. Als je niks op je kerfstok hebt en alles met een schoon geweten hebt gedaan, dan heb je niks te vrezen om voor een tribunaal te moeten verschijnen. 

Nou mag jij een keer raden waarom al die mensen/politici dat woord 'tribunaal' zo vrezen? Gaat het echt om het specifieke woordje 'tribunaal' en was het acceptabel als ze de woorden 'voor het gerecht' of 'rechtbank' hadden gebruikt? Of zitten er toch vele sneetjes in hun kerfstok en/of is hun geweten helemaal niet zo schoon. 

Ik denk dat iedereen wel weet wat er aan de hand is. Iemand met een schoon geweten heeft niks te vrezen van termen als 'voor de rechter dagen', 'tribunalen'. Die hoeft zich daarom ook helemaal niet bedreigt te voelen. Dat zij zich wel bedreigt voelen door zo'n term zegt misschien meer over hun heimelijke praktijken, waarvan ze nu doorkrijgen dat ze steeds meer aan het licht zullen gaan komen. Je kunt een bevolking wel tijdelijk knevelen met leugens maar vroeg of laat komt de waarheid boven tafel. Als je daar bang voor bent of dat als een bedreiging ziet, dan had je nooit aan die job moeten beginnen. 

Btw, ik ben nog geen politici of deskundige tegen gekomen die volmondig zei; Laat die tribunalen en rechtszaken maar komen. Ik heb een schoon geweten en vrees niks! Het is eerder andersom. Je ziet allerlei mensen in een kramp schieten als leden van het FvD gaan schermen met die termen.

Over de FvD gesproken. Baudet had ook nog iets te melden m.b.t. de term 'tribunaal'.

[Link]
13
5 maanden en 2 dagen geleden door Sarcoff
7
-5
@8 @9 @10 @11 Het vervelende bij jullie is dat je nog niet eens beseffen dat jullie de echte hokjesdenkers zijn, andere meningen tolereren jullie en overwegen jullie niet eens, die zijn in jullie ogen altijd fout.

Wappies denken tenminste nog buiten de box.
12
5 maanden en 2 dagen geleden door Zie Hier
3
-6
@11 Voor de bezuinigingen op de GGZ en de vrijheidsrevolutie van de cannabisplukkers werden dit soort figuren in een gesloten-inrichting op geborgen!
11
5 maanden en 2 dagen geleden door Qubix
4
-4
-- Reactie verwijderd door Hier Ik (Moderator) --
10
5 maanden en 2 dagen geleden door Skapoe
6
-7
Engel is een idioot, maar ik zou toch liever de moeite steken in het zo hard mogelijk straffen van Rietbergen, Marco Prostato en Ali B.
9
5 maanden en 2 dagen geleden door [ Account Verwijderd ]
5
-8
Mooi , aanpakken die gek
8
5 maanden en 2 dagen geleden door Zie Hier
4
-4
En nu maar hopen dat hij voor een jaar of wat  op een plaats terecht komt bij vrienden van hem !

Als het maar geen mini Hilton (gevangenis) is!
7
5 maanden en 2 dagen geleden door [ Account Verwijderd ]
5
-7
We hebben net het tribunaal tegen Wilders gehad.
6
5 maanden en 3 dagen geleden door Sarcoff
8
-7
Ik heb een vooringenomen hekel aan dreadlock figuren, maar Willem Engel heeft helemaal gelijk.

Het is maar een klein groepje die geheel Europa en de wereld gegijzeld hebben, revoluties kunnen snel gaan.
5
5 maanden en 3 dagen geleden door Loydmorris
5
-3
@3   Inderdaad, Bennie. . .    Het item is niet meer aanwezig.  Ze zullen andere artikelen vast spectaculairder vinden op dit moment. . . 
4
5 maanden en 3 dagen geleden door Buddleja
6
0
@3 Hij staat hier nog wel

[Link]
3
5 maanden en 3 dagen geleden door Bennie Van Gisteren
1
-5
@2 Ik kan het niet lezen omdat de Telegraaf het verwijderd heeft. Er staat niet bij waarom.
2
5 maanden en 3 dagen geleden door Buddleja
6
-2
@1 Dan zal het wel smaad en laster zijn geweest.
1
5 maanden en 3 dagen geleden door Bennie Van Gisteren
0
-5
Pagina niet beschikbaar/ verwijderd.

WEEK STIJGERS ALGEMEEN (NL)

Alle Nieuws

Nederland
Algemeen (NL)
Economie (NL)
Politiek (NL)
Verkeer (NL)
Weer (NL)
Wereldwijd
Buitenland
Conspiracy
Gezondheid
Humor Satire
Kunst Cultuur
Lifestyle
Muziek
Natuur & Milieu
Opinie
Opmerkelijk
Showbizz
Sport
Technologie
Wetenschap

Media
Boeken
Film
Games
Internet
Radio
TV
Je vindt ons via Google   |   Startpagina   |   Yahoo   |   Bing


Huisregels   |   Help   |   © Nu Jouw Nieuws 2016 - 2022.